Rakieta tenisowa Yonex. Model 97 z nowej serii rakiet Percept o wadze 310 gram. Rakiety Percept posiadają innowacje, które poprawią grę na korcie dzięki precyzyjnemu wyczuciu i kontroli. Produkt zadowoli średniozaawansowanych i zaawansowanych graczy.
Nowa seria rakiet tenisowych Percept, które poprawią grę na korcie dzięki precyzyjnemu wyczuciu i kontroli. Produkt dla średniozaawansowanych i zaawansowanych graczy, szukających elastycznej rakiety charakteryzującej się precyzją i wyczuciem.
Typ Gracza: | Zaawansowany, Średniozaawansowany |
Materiał: | HM Graphite, 2G-Namd Flex Force, Servo Filter |
Powierzchnia głowicy (cali2): | 97 |
Średnia waga: | 310g (10.9oz) |
Długość (cali): | 27 |
Układ strun: | 16x19 |
Balans (mm): | 310 |
Szerokość ramy (mm): | 21.0 - 21.0 - 21.0 |
Kolorystyka: | Olive Green |
Naciąg: | Nie (Do wyboru w opcjach rakiety) |
Polecane naciągi: | Polytour Rev, Polytour Strike, Rexis Speed |
Kraj Produkcji: | Japonia |
Rakietę tenisową Vcore Percept wybrali zawodnicy Yonex:
Wideo powyżej przedstawia prezentację nowej rakiety tenisowej Yonex Percept 97.
Technologia zastosowana w rakiecie do tenisa Percept 97:
ISOMETRIC
|
Kwadratowy kształt ramy zwiększa o 7% pole trafienia w porównaniu z konwencjonalną, okrągłą ramą rakiet. |
SERVO FILTER
|
Przezroczysta folia umieszczona pomiędzy grafitem zwiększa elastyczność pod wpływem nacisku i filtruje niepotrzebne wibracje. |
FLEXCON SYSTEM + 2-G NAMD FLEX FORCE
|
Wydłużony wał ramy, składający się z materiału 2G-Namd Flex Force i Filtra Servo. To połączenie pomaga rakiecie zginać się i wydłużać czas kontaktu z piłką podczas uderzenia. Materiał Flex Force pozwala na szybkie wygięcie i powrót rakiety po uderzeniu celem uzyskania większej rotacji i szybszej piłki. |
STIFF RACQUET FACE DESIGN
|
Zwiększona zawartość grafitu w rakiecie poprawia kontrolę nad piłką poprzez stabilizację powierzchni rakiety w momencie uderzenia. Testy Yonex wykazały o 3% bardziej stabilną powierzchnię rakiety. |
LOCK BOOSTER | Ulepszona konstrukcja przelotek, posiada więcej otworów w górnej części ramy oraz rowki blokujące naciąg przy uderzeniu. |